dinsdag 22 april 2014

Dag 5 "rustdag"

Oke officieel gewent aan de tijd. Heerlijk uitgeslapen en na de morning swim en ontbijt lekker een beetje trutten zijn we richting celebrations gereden. Het stadje van disney een heel bijzonder netjes en mooi gebouwd stadje. Doet een beetje onwerkelijk aan maar echt heel mooi.
Na een ijsje doorgereden naar de Florida Mall. Een super groot overdekt winkel centrum maar we gingen voor eenmaal speciaal zaken. Abercrombie fitch (als ik het goed schrijf) had 30% korting op alles en  Rianne heeft een mooie trui en shirt gekocht. Toen naar de Apple store want ik miste schroefjes in m'n laptop en ik zeg miste want deze werden er in gezet. Gratis. 
M&M store. Best leuk maar ze zijn er aan het verbouwen en ik vind het maar gek al die spullen met snoepjes erop 


Toen bij Five Guys een hamburger en Rianne een nieuwe bikini. Morgen naar Typhoon Lagoon en dan moet je er goed uitzien. 


Snel nog even naar de supermarkt voor spagetti (ja ik kook vanavond) en plons het zwembad in. 
Nog even van de zon genieten met een heerlijke dark rum cola. 


Heerlijke spaghetti. Iemand nog een leuk idee voor vanavond?
Zullen we toch nog even gaan midgetgolfen? Jaaaaa leuk. 

Maar midgetgolven kan maar tot 16:00uur 

Oké op weg dan maar maar niet om te midgetgolfen dat kan maar tot vier uur op onze entreepassen
Dan maar naar DisneyQuest. Computer spelletjes spelen op allerlei niveaus. Nou volgens mij kunnen we Merijn hier de rest van de vakantie wel laten. :)
22:00 thuis. Tijd om te slapen.......


Morgen weer een dag....


3 opmerkingen: