zondag 20 april 2014

Dag 3 Islands of adventure

We waren weer vroeg wakker zo rond een uur of vijf riep mijn bio-klok me tot de wereld en omdat ik wist dat de koffers gearriveerd moesten zijn ben ik uit bed gesprongen met Rianne in mijn kielzog. (05:30)
Gisteravond kregen we na wat telefoontjes over en weer te horen dat onze koffers rond middernacht zouden aankomen en dat was voor ons toch teveel van het goede om te wachten dus zijn we naar bed gegaan. Na een uurtje werden we gebeld met het bericht dat we een briefje konden achterlaten met handtekening dan hoefde ze ons niet wakker te maken.
(dat hadden ze dus nu toch gedaan)
Maar briefje geschreven en de schuur deur open gelaten en eigelijk meteen weer in slaap gevallen want ik heb niemand meer gehoord. De koffers stonden netjes op de afgesproken plek en na alles uitgepakt te hebben en ontbeten zijn we naar Islands of Adventure gegaan.
Een reis over een niet bestaande wereld met allerlei bijzondere ontmoetingen zo kun je volgens mij dit park het beste omschrijven.
Het was gewoon niet druk maar omdat we wisten dat er veel mensen naar Harry Potter gingen zijn we toch langzaam maar gestaagd die kant opgelopen.
Onderweg even een attractie-tje gedaan (Cat in de Hat voor de kenners) en omdat de rij nog kort was zijn we direct ook maar even naar Olivanders toverstokken verkoper gegaan. 
Toen onze toverkracht een beetje op orde was zijn we richting het prachtige kasteel gelopen.
Hier stond ondertussen een wachtrij van 75 minuten maar wij wisten dat je een single riders line hebt en binnen de 3 minuten zaten wij in de attractie. 
Toen we eruit kwamen was Merijn heel  verbaasd dat dit kon maar ook weer een beetje misselijk. Ja toch iets van beweging-ziek denk ik. Plotseling snelle bewegingen en weinig oriĆ«ntatie dat gaat niet helemaal goed. Van de EHBO een reistabletje gekregen en na 5 minuten was het gelukkig al weer helemaal over. 
Door na allemaal ander bijzondere ontmoetingen zoals een reis door de geheimen van Poseidon, een ontmoeting met Dinosaurussen (ja we hebben er zelfs 1 geboren zien worden) en via de Strip afdeling naar Spiderman. (ons alledrie ultieme favoriet) 
Toen hadden we na een paar winkeltje het park wel gehad en zijn we rond een uur of drie het park uitgegaan.
Op naar de Supermarkt en die was (na 1 foute afslag) snel gevonden. De Walmart. 
Paar kleine boodschapjes gedaan (oa medicijnen etc) en een toffe knuffel voor Merijn (iets van Minecraft ) 

Er moest uiteraard ook nog gegeten worden en dat werd Sizzlers. Uitgebreid smikkelen van een buffet met ijs en brownies toe.

Morgen gaan we naar het anders park van Universel
Maar nu eerst nog even rustig bijkomen en naar ik denk weer vroeg naar bed. 
(het is nu 20:00uur maar volgens mij gaan mijn luiken zo dicht :) )

Morgen weer fris en fruitig (aldus Humberto Tan)





AAAAAHHHHH!!!!


Harry heeft mijn handen weggetoverd


AbracaPotter....

2 opmerkingen:

  1. dat was een gezellige dag.
    gelukkig zijn je koffers er.
    dat tijds verschil is toch wel even wennen.
    leuke foto s .merijn henk en rianne fijne dag vandaag xxxx
    p.s. ons internet werkt soms niet zo goed vandaar dat ik soms wat laat reageer.xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt als een hele leuke gezellige dag! Op naar nog zo'n leuke en gezellige dag. Veel plezier vandaag! X

    BeantwoordenVerwijderen